Wednesday, March 9, 2011

Tidak dapat digambar betapa sedihnya hatiku ini...:(

Semalam aku telah membuat satu keputusan...
keputusan yang dibuat hnyalah menguris hati insan yang begitu menyayangi aku..
aku sedih tatkala mendengar si dia menangis kerana aku..
kerana AKU dia sedih...
kerana AKU dia mengalirkan air mata...
kerana AKU dia kecewa..
semuanya kerana AKU...
semuanya disbabkan oleh 1 keputusan yang bodoh!!

keputusan harus dibuat dengan bijak.....

Macam biasa si dia akan menghantar mesej dan col tiap2 malm...
tapi semalam aku telah menyebabkan dia menangis kerana aku!!
semuanya salah AKU!!!
tapi aku terpaksa...terpaksa bukan dengan kerelaan hatiku...
keputusan yang aku buat agak sukar untuk aku ungkapkan kepadanya..
tapi aku x mau dia lebih menderita untuk masa akan datang....
aku x sanggup tengok dia lebih menderita kerana AKU!!!
AKU x sanggup......

aku menyuruhnya meninggalkan aku....
aku x sanggup tengok dia sengsara kerana aku...
aku tau aku bukan dengan dia....
tu sebab aku surh dia tinggalkan aku...
tapi dia x mahu lepaskan aku...
dia x mahu kehilangan aku...
dia lebih rela mati dari kehilangan aku....
aku...aku....ntah aku x tau...
aku bingung x tau nak wat macam mana dah....
yang aku dengar dia menangis teresak-esak...
sampai aku turut menangis....
aku x sanggup tengok dia menangis kerana aku..
dah 5 x dia menangis kerana aku....
smuanya disebabkan aku...aku kah yang jahat????
bukan.. aku x begitu cma aku x nak dia lebih menderita agi...
aku menyuruhnya dia mencari perempuan lain...
tapi dia x mau dia nak aku ja....
aku bukan kejam nak tinggalkan dia mcam tu ja...
aku hanya fikirkan dia....
aku x mau dia menderita dengan wat perkara yang bodo....
aku nak layan dia endah x endah tapi aku x SAMPAI HATI!!!
dia terlalu baik slama nie gan aku...
x sanggup aku nak sakiti hati dia...

aku terpaksa demi kebahagiaan dia...
walaupun aku teruskan hubungan dengan dia pasti 1 hri nanti aku terpksa tinggalkan dia...
famili aku x merestui hubngan kami...
pasti akan aku disuruh untuk tinggalkan dia jga 1 hari nanti...
aku x mau msa 2 dia lebih menderita lagi...
biarlah sekarang menderita kemudia hri dia bahagia...
tapi dia x fahm...dia x mau lepaskan aku....
dia sanggup mati kalau kehilangan aku...
aku x sanggup tengok keadaan dia...

beginilah keadaan aku semalam....
:(

aku dah x sanggup untuk meninggalkan dia..
dah lama aku dengan dia...
dah 4 tahun aku dengan dia...
aku cuba untuk meningalkan dia tapi aku x boleh!!aku x boleh!!!
macam manalah nanti kalau aku betul2 kehilangan dia...
mungkin boleh jadi gila atau sasau...
aku...aku ntah aku x tau...

mungkin begini keadaan aku 1 hri t...

biar masa yang menentukan segalanya...
yang mna 1 harus aku dahului....
tapi aku terpaksa dahului mak ayah berbanding gan dia..
aku x mau jadi mcam kwan2 aku yang len..
sanggup mengetepikan mak ayah semata2 krana bf...
sanggup lari tinggal mak ayah kerana bf...
TAPI aku x macam tu...aku x mau jadi anak derhaka..
kalau dah memg ditakdirkan aku bukan jodoh dia aku redha...
tapi aku hrap dia redha...
ajal,maut,rezeki dan jodoh di tangan ALLAH...

p/s: luahan hati aku...aku x tau nak cerita kat sapa2..hanya blog tempat aku melepaskan isi hati aku..........

8 comments: