Wednesday, March 2, 2011

Terima kAsih SahabatKU

"Sahabat yang baik,apabila dipandang wajahnya,membawa mengingati Allah swt,mendengarkan kata2nya menambahkan ilmu,terlihat gerak gerinya meninggikan takut kpd Allah swt,berkawan dengannya berjuang ke jalan Allah swt"

Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu

kami sentiasa bersama di mna berada...

kmi sntiasa ada ble msing2 memerlukan..tidak kira di mana kami brada pasti kami bersma..boleh dikatakan praktikal pun di tempat yang sma..hahaha cam kucing neh...msty tdo sme2,nyenyakkk je...CUTE ! geqam tgkk ! terima kasih nur aini bt zaim kerana sentiasa memhami aku dan sentiasa berada di smping aku ketika sush dan senang...
 haha thanx a lot ye syangku...:)

kmi dua2 owg sma2 hepy go lucky...dua2 owg weng2 sket..HAHA ! lwk kalo ingat blek sume kenangan kmi berdua di asrma....tambhan bla ingat balik masa duk hostel time malam2 nk g tandas...kelakar tahap raja lawak la....:) dua2 owg xbtoi.... ngee xpe,jnji HAPPY ! hehe

i love u forever 

sahabatKU aini...
ingatlah aku dimana sahaja kau berada..
sesungguhnya kasih syg ini...
Insya'Allah, xkn pudar buat selamanya...
segala kenangan... pahit manis dan suka duka kita xkan kulupakan sampai bila-bila...


maafkanlah aku sahabat..andainya sepanjang tempoh persahabatan ini..
aku mengguris hatimu...
hingga mengalirnya titis-titis jernih di pipimu...

aku hanyalah insan biasa..
xterlepas dari membuat salah..

redhakanlah aku seadanya sahabat...

sesungguhnya aku insan yang amat bertuah kerana dipertemukan dengan kamu wahai sahabatKU nur aini bt zaim.
terima kasih sahabat...atas segalanya...
  


2 comments:

  1. ;')
    terharu .. wuwuwuuw
    tengs nabila :)
    sayang ang :)

    ReplyDelete
  2. aku pun nk ucpkan trima kasih kerana brkawan dgn aku..aku x smpurna mcm kwan yg len..aku hrp hg x malu kwan gan aku...aku sentiasa ingat prshbtan kita....syang ang smpai bila2...

    ReplyDelete