Thursday, March 10, 2011

kesedihan di kala tengah malam..

Tetiba tengah malam nie terasa teramat sangat sedih...
sedih terlalu sedih x digambarkan betapa sedihnya hati ini...
kenapalah aku terlalu memikirkan dia???
setitis demi setitis air mata yang jatuh ke atas bantal..
ketika menulis blog ini...
aku dah x tahan menangung kesedihan ini...
terlalu perit sehingga membuatkan hati ku menjadi pilu..
sampai bila semua nie akan terjadi..
bila semua ini akan berakhir...
aku yang membuat keputusan begitu semalam..
kenpa harus aku memikir kan dia lagi...
mungkin sebabnya aku msih syangkan dia..
aku x snggup untuk berpisah gan dia...
dah lama aku dengan dia...
x kan senang2 ja nk melupakan dia begitu shja....
x x aku x mau lagi merana....aku nk dia..aku hanya nak dia shja...
mungkin aku akan lemah selagi aku x terima dia semula..
aku akan mati kalau bukan aku dengan dia...
terlalu payah untuk aku meninggalkan dia...
biarlah keputusan smlm 2 dianggap sepi bgitu shaja...
aku terlalu menyayangi dia..
hanya dia seorang sahaja..tiada lelaki lain....

beginilah keadaan aku di kala ini..

air mata tolonglah berhenti...
tolonglah berhenti...
begitu mudah sekali air mata ini menitis setitik demi setitik...
aku letih dengan semua ini..
aku letih....aku dah x larat lagi.....

emmmm....
walaupun hati aku kata dia untuk aku..
dia milik aku...
memang semua ini x kan terjadi suatu hari nanti...
napa aku mesti berfikiran tentang dia..
teringat kan dia..
bercerita pasal dia...
semuanya dia..
kenapa otak aku dah x boleh berfikir pasal benda lain..
napa...napa mesti dia????
semuanya dia???
aku mengaku aku terlalu sayangkan dia...
baru sehari aku x mesej x dengar berita dia..
keadaan aku dah teruk..
bagaimana kalau untuk selamanya...
walaupun aku dah cuba banyak bnda untuk lupakan dia..
tapi tetap x boleh x boleh...kenapa???
hanya dia saja..dia saja..
aku tetap x boleh lupakan dia...

beginilah aku....menangis dan menangis...

sampai bila penderitaan ini akan berakhir..
mungkin kasihku terlalu kuat untuk dia...
aku dah x larat untuk menangis lagi..
cukuplah....
tapi apa2 pun aku tetap sayangkan dia...
hanya dia.....
hanya di luar shaja nampak aku begitu kuat tapi dalm hati x siapa tau..
aku cuba untuk sibukkan diri dengan wat krja..
tapi x berhasil..
beginilah keadaan aku...
bagaimanalah dengan keadaan dia di kala ini..
adakh sihat??adakah sakit???
ahhhh terlalu banyak aku memikirkannya....
sudahlah nabila..
pergilah tidur...
dah pukul 1.10 minit pagi...esok krja kna bangun awal....
tdurlah...cuba tdur.....
janganlah terlau banyak memikrkannya....
aku dah x snggup lagi...
esok aku akan mesj n col dia..
untuk ubah keputusn aku..
aku dah x sanggup..
kalau aku terus2an begini mungkin aku boleh jdi gila....

sudahla air mata x usah kau menitis lagi...
mungkin hari esok lebih baik dari hari ini....
kau harus kuatkan hati....
x perlu kalah dengan semua ini.......

p/s: maaf aku terlalu sedih...doakan kebahagiaan kami berdua...








2 comments:

  1. oiii!! ang gduh ag ngn nizam ka?
    ang ni la..

    ReplyDelete
  2. bukan gaduh la...aku surh dia tinggalkan aku...
    aku x snggup tgk dia merana t...aku tau aku bukan gan dia....

    ReplyDelete