Friday, March 4, 2011

Kenapa ada mulut yang JAHAT????

MULUT BUSUK HATI PUAKA!!!!

OH (O-O)....  Apa lagi nie???  x habis lagi???  Kenapa mulut dan hati mu jahat sangat ni???  Tolong la janganlah nak ganggu hidup abang ku lagi!!!!  Tolonglah jaga mulut sikit janganlah suka hati nak hina orang sesuka hati... Cermin lah diri tu dlu sbelum nak mengata orang...  Pandanglah diri dan fimily dlu sblum nak kta orang sesuka hati... PLEASE...PLEASE.... jagalah mulut tu sebaik mungkin...
 
Berhentilah... wahai (o-o)... tak guna muka mu handsome, perangai mu mmg hodoh, hati mu bak bunga raflesia, handsome tapi hampes..bucuk ya amat...Ishk..kenapa perlu kenal engkau pada masa dulu. Aku ingat kan sudah tamat kisah ini, tolong la (o-o), jangan kau mengata abang aku, baik kau menjaja kuih atau manisan. Katamu cukup setakat kau kata kat aku x perlu kata kat abang aku, tetapi kau memang bermulut jahat ... INSAFLAH JAGALAH MULUT 2...KERANA MULUT TU BADAN BINASA!!!




Adakah (o-o), kau rasa kau itu elok sangat? Setakat macam kau, bayak lagi la...berlambak mulut2 jahat cam kau. Kau mengata abang bukan main, tapi sedarlah, kau juga tergolong dalam kumpulan ini. Sedar lah sedikit (o-o), jangan lah kau terus ulangi kesilapan mu, kononnya ingin mencari keadilan, keberanian, tapi setakat menyusahkan dan memburukkan insan lain...Wahai (o-o)




Berhenti...sudah...sudah..cukup! bukan main kata2 mu itu, kesian begitu lawak bodo mu jua. Apa tersirat oleh mu telah tersurat, aku membaca sendiri, jahat betul la...Ishk..ishkk...jahat sesangat nya. Wei sedarlah sikit diri hg 2 x payah la nak hina orang cacat la pa la...tengoklah sekeliling hg 2 nk hina orang sangat...sesuka hati mak bapak hg ja nk hina abang aku...hang spaaaaa???hg dah ckup sempurna ka???jangan ingat hg la nie sempurna hg bleh action la mna tau 1 hri nanti allah akan membalsnya kan x mustahilll 2...jahat btul la..




Aku nak melayan hg pon dah maleh..setakat hg boleh la, goyang2 kaki, masuk stakat mana hg nak buat kerja jer..tapi ingat jgn kacau abang aku lagi..berhenti2 lah kacau abang dari awal pagai2 tu..boleh ker kau berubah (o-o)?


Dah la..dah..asyik bebebl lak aku ni, dari luahan hati jadik benci membenci lak, apa pon , lantak la...hg nak buat apa, hg rasa apa, hg ni sapa...aku tak kisah pon. Lagi pon hg 
bukan ada dlm kamus or buku hidup aku....U can get Out...heheheheheh.


Sori yer sahabatku (^-^), ini setakat luahan, jangan terasa, boleh la baca membaca, tapi jgn ikut tak baik...Mintak maap la sesangat kat orang yang dituju 2 yg tak sedar2 n jahat mulut ni...mmg kau diri kau, tolong lah ubah. Jgn cakap tak serupa bikin.INSAFLAH SELAGI ADA MASANYA........

1 comment:

  1. awat sedih sgt nih..
    msuk ja rsa sayu ja..
    cm nk qeyak ja msuk blog ang..

    ReplyDelete