Sunday, March 13, 2011

Ais kacang

Assalamualaikum..

hari ahad adalah hari yang dinanti oleh semua kengkawan saya yang praktikal
sekali di tempat yang sama dengan saya...
saya sama seperti mereka hahaha ternanti2 bila tibanya hari AHAD...
hari ahad la masa untuk rest badan,minda...
bukan senang tau kami nak cuti...
hari ahad ja la msa untuk kami cuti.....
jadi hari ahad la msanya untuk rest sepuas2nya....
TIDUR....dan..TIDUR sampai ke petang...
x terkecuali termasuk sya...

hari nie saya bangun agak awal lebih kurang pukul 8.00..
hahaha ada hal sikit yang perlu diselesaikan....
jadi sama seperti hari biasa terpaksa bangun awal..
x pa x kisah bangun awal ka pa ka...
asalkan semuanya dah settle..
alhamdullilah akhirnya selesai juga x yah la risau dah pas nie..
hahaha mesti korang tertanya-tanya kan????
x perlulah tahu rahsia.....:)

x pa la dah settle semuanya...
sampai rumah dalam pukul 12 lebih x sure 12 berpa minit...
tapi sampai2 ja apa lagi trus makan la..
makan macam setahun x makan....ya la lama tau x pekena nasi lan tabur...
tambah lagi dengan cendawan goreng bertepung...
fuhhhhh sedap x terkata....heheh jangan sampai meleleh air liur pla...:)))
kawan2 saya dlu2 rajin la hbis belajar ja g beli nasi kat lan tabur...
la nie kiteorang praktikal kt alor star jauh la diorang nak mai makn kat cinie...
len la sya still kat jitra tapi jauh oooo ulang alik ke alor star...penattt gila..
tguuuuu sem depan yer korang.....

ok berbalik kepada tajuk di atas...
lepas makan apa lagi mata nie pun punya lah x leh nak buka...
mengantuk jangan nak katala...
apa lagi tertidur la....
masa tertidur 2 termimpi2...
nak tau apa yang saya mimpi????
saya mimpi makan ais kacang....fuhhh sedap gila dengan bahan dia punyala banyak..
siap ada ice cream coklat kat atas dia...
ingatkan betul la makan ais kacang tiba2 terjaga...rupa2nya mimpi...
huhhhhh betapa sedapppnya ais kacang...
apa lagi punya lah kelam kabut tukar pakaian pa..
kononnya nak beli ais kacang mcm dlm mimpi tadi la..
dah siap pakai tudung nie kak ipar tanya nak g mna???
saya dengan tersenyum sumbing gtaula nak beli ais kacang...
hasrat terpaksa dilupakan sekejap,..kak ipar ajak g shahab teman g amik adik dia...
dah la pnya kempunan nak makan ais kacang...kacau line betulla...
x pa la g la amik adik dia...masa duk dalam kereta 2 duk terbayang2 rupa ais kacang 2...
apa lagi ajak la akak g beli ais kacang...hehehe dia bawala g beli ais kacang...
tapi x sampai hati nak beli 1 ja ais kacang belila 2 tuk adik dia sama...
sampai-sampai ja rumah kalut g dapur cari mangkuk...
x dapat digambarkan betapa sedapppnya ais kacang...
sebiji sama macam dalam mimpi....
sambil makan 2 akak perli amoooiiii makan macam orang kempunan...
saya wat x tau ja..janji hajat tercapai nak beli ais kacang....

nie la ais kacang yang saya makan....
sama seperti dalam mimpi..

nyummmm sedapppnya

sedappppp

nie lagi sedappp kacang penuh...

ha next time kita g makan ais kacang ramai2 erk kawan2...
nak dak sayangku???
mucukk macham...




2 comments:

  1. ahahahaha
    okie2
    nanati ari jumaat ka..aku pon tingin gk..:)

    ReplyDelete
  2. btul ka nie???aku on ja...
    t kita makan k...

    ReplyDelete