Sunday, April 3, 2011

ulangtahun yang ke 4 tahun..



Assalamualaikum semua...
setelah lama saya menyepi diri kini saya muncul semula...
dah lama rasanya x update blog...
al-maklumlah busy la katakan...
dengan kerja yang tak habisnya...
dengan masalah kian melanda diri ini...
macam2 lah masalah yang datang satu persatu..
sehingga hari ini adalah hari ulangtahun saya yang ke empat tahun...
tetapi ulangtahun saya terpaksa postpone hingga ke minggu hadapan..
sebbnya saya terpaksa pulang ke kampung melihat keadaan ayah saya yang sakit...
kebetulan hari ini pula si dia pergi interview kerja...
jadi kami berdua tidak boleh menyambut pada hari ini...
tapi apa-apa pun saya tetap rasa terkilan sebabnya tidak dapat sambut hari ini..
kita hanya merancang tuhan yang menentukan segala-galanya..

setelah bersama hampir empat tahun..
pelbagai ragam,kenangan manis dan kenangan pahit bersama si dia..
begitu banyak sekali pengorbanannya terhadp diri ini..
terima kasih tak terhingga kerana bertahan dengan saya selama ini...
pelbagai kerenah dan ragam yang saya lakukan selama ini kepada awak..
awak begitu tabah dan sabar dalam melayan kerenah saya yang agak kebudakan...
kalau lelaki lain mesti dah cabut lari tinggalkan saya..
ya lah saya nie kan suka merajuk,bebai...
tapi awak sabar jer dengan saya..
x pernah sekali awak marah saya..saya jer yang selalu marah awak..
tapi apa2 pun saya sayang awak sangat2..
awak yang bertakhta di hati saya..

saya akan menunggu awak hari ahad minggu hadapan..
kita akan celebrate hari ulangtahun kita bersama...
saya akan sentiasa senyum jer kat awak..
ya la awak suka kata saya nie muka monyok jer..
susah nak tengok saya senyum kan...
ok hari ahad nie saya akan senyum jer...
sampai awak balik k...
heheheee.....

apa-apa pun terima kasih tak terhingga kerana bersama saya selama ini..
saya sentiasa berdoa semoga kita dijodohkan bersama suatu hari nanti..
saya harap awak sabar menunggu saya...
selamat hari ulangtahun yang ke empat tahun..
maafkan segala salah silap saya terhadap awak...
i always love u forever...





No comments:

Post a Comment