Thursday, April 7, 2011

belajar untuk menukar image....

Assalamualaikum..
Selamat membaca kisah hidup saya...:)

entry kali nie adalah berkenaan dengan diri saya..
ini benar-benar terjadi bukannya cubaan...
ahakkks kalau korang tau mesti korang akan tergelak berguling-guling kat atas lantai....
kalau korang nak tau kenalah follow saya selalu...
dan ikuti perkembangan saya selalu...
(mesti korang kata ingat artis ke kena ikuti perkmbngan saya selalu!)
hehehehehe...


cantik kan anak patung nie pakai selendang...
dari dulu lagi saya mengidam-gidam nak memakai selendang..
tapi ya la saya x cantik mana lah sesuai nak memakai selendang...
hanya mampu melihat kawan2 memakai selendang je la...
sebelum nie saya hanya memakai tudung biasa jer...
x reti nak bergaya macam orang lain...
tapi hati nie begitu teringin sangat untuk memakai selendang...
bila saya g kedai2 masti banyak selendang baru yang cantik2 dijual..
betapa jelesnya saya sebab x dapat nak memiliki selendang..
wat apa lah saya nak habiskan duit semata2 nak beli selendang kan..
kalau beli pun manalah saya reti pakai selendang...
dah lah pelbagai corak yang cantik2 dengan harga yang murah berbanding dngan harga tudung biasa...


sejak akhir2 nie saya dah cuba pelbagai jenis selendng..
tapi x lah secantik seperti patung yang memakainya..
saya nie x cantik macam patung...
setakat pakai tu bolehlah tapi x cantik macam anak patung yang pakai..
saya dah pandai bergaya dengan pelbagai jenis selendang..
nie hasil tunjuk dri kawan2 lah...

semalam saya g pasar malam belilah inner shawl yang berwrna hitam 2..
pagi nie datang kerja dengan bergayalah dengan gaya selendang...
tapi selendang yang biasalah...
tapi yang kelakar nya inner shawl yang saya pakai salah...
hehhehe habis kawan2 pakat gelakkan sya..tapi memang kelakarlah..
rasa macam nak mati jer saya..mau nya x bernyawa tengkuk nie..
rupa2nya pkai inner shawl salah smpai menjerat tengkuk...
nasib kawan suruh tukar pkai len tidak almatnya dah x dak la kt sini...
hehehheh akibat pakai inner shawl...:)

nie lah hasil memakai inner yang salah..
muka pun dah cuby dengan x boleh nak bernafas...
hehehhe..

nie lah hasil memakai inner yang betul...
rasa tengkuk boleh bernyawa...hehheehe...

nie hasil memakai selendang tanpa inner..
cubyy...

macam model selendang lah pula...
tengok2 balik x sesuailah memakai selendang..
tapi dah teringin pakai jugaklah...


No comments:

Post a Comment