Sunday, April 10, 2011

~terima kasih cintaku~

Assalamualaikum semua...
hari nie adalah hari yang paling gembira dalam hidup ini...
gembira kerana dapat ketemu dengan kekasih hati...
setelah dua bulan tidak ketemu...
betapa rindunya saya kepada dia....
nak wat macam mana sorang duk kulim sorang lagi duk kat alor star...
tapi nak ketemu 2 memg susah lah kan....

tapi hari nie dia datang untuk menyambut hari ulangtahun kami berdua...
hari ulangtahun yang ke 4 tahun..
dalam masa 4 tahun pelbagai liku2 yang kami alami bersama2...
dia sanggup cuti kerja semata2 untuk menyambut hari ulangtahun kami..
betapa terharunya diri ini atas segala kebaikan dia terhadap saya..
betapa tulusnya dan jujurnya dia terhadap saya...
betapa setianya dia terhadap saya selama 4 tahun ini...
betapa sabarnya dia melayan kerenah saya yang kebudak2an selama ini...
i love u forever....

hari nie memang hari yang paling gembira dalm hidup ini...
kami menghabiskan masa bersama2 dengan bercerita itu ini...
betapa kecohnya diri ini untuk bercerita itu ini...
hehehe dia terpksa mengalah dengan mendengar luahan dari hati ini..
tapi yang bestnya dia belanja saya makan kfc,wayang,bihun sup...
hari2 ketemu dia boleh alami kegemukan...
jumpa2 jer kfc pasti akan menjadi plihan kami berdua...
bukan shaja kfc tetapi makanan lain turut menjdi pilihan kami...
macam laksa,bihun sup.ais kacang...
x dapat bayangkan betapa kenyangnya dibuatnya...
terima kasih awak kerana tidak berkira hal2 duit seperti nie dengan saya...
betapa mulianya hati awak...saya berdoa semoga awak sentiasa bahagia dan dimurahkan rezeki olehnya...
hanya allah sahaja yang dapat membalas segala kebaikan awak terhadap saya selama ini..
amin..

walaupun pemberian nya tidak lah semahal harga barang kemas tetapi kerana ikhlasnya yang menjadi
pemberian hadiah paling bermakna dalam hidup saya..
tiap2 tahun ulangtahun kami berdua pasti dia akan menyambut dengan memberi hadiah...
tetapi saya tidak kisah semua itu janji dia ingat hari yang bermakna ini..
pelbagai cabaran jugaklah nak terima si dia masa dahulu2...:)
tetapi saya bersyukur kerana ditemukan dengan dia..

inilah hadiah yang paling bermakna yang pernah saya memiliki..
betapa sebaknya hati ini tatkala melihat hadiah ini...
inilah hadiah yang paling bermakna,saya akan jaganya sebaik mungkin..

betapa terharunya...terdapat kaabah di dalamnya..

sebak hati ini tatkala melihat kaabah...

hadiah yang ke2 adalah frame gambar...

saya akan jaganya sebaik mungkin..thank a lot...

terima kasih awak kerana memberi hadiah kepada saya..
walaupun harganya x mahal tapi saya x kisah aslkan pemberian ini ikhlas dri awak..
terlalu bermakna hadiah ini kepada saya..terima kasih cintaku...




No comments:

Post a Comment