Friday, December 31, 2010

Azam Tahun 2011



as usual, setiap kali nak masuk tahun baru mesti korang dah ada checklist apa azam korang utk tahun 2011..aku tidak terkecuali tp azam aku utk tahun 2011 ni lebih kepada rancangan aku sepanjang 2011..


Checklist 2011
1. Study smart, don't study hard
2. to succeed in the practical semester
3.want to keep the lovers heart
4.i want to be successful in life
ni je azam aku? sikit je kalau nak compare azam tahun sebelumnya..and now aku baru sedar yg azam sebelum ni lebih byk mengarut dan lepas je buat azam aku tak penah buat apa yg aku ptt aku buat dlm checklist azam aku tahun sebelumnya..tak ke mengarut namanya tu? so kali ni azam aku lebih pd apa yg aku rancang..

main target,aku nak berjaya dalam semester nie...harap2 aku dpat la A++ dalam semester 4 nie...
hehe boleh kalau aku usaha btul2...
aku dah berAZAm untuk tahun 2011 nie...korang jangan nak gelak pla kt aku...:)

lagi satu,aku x mau dah sakitkan hti orang yang aku sayang...
kesian dia hari2 kena jer mengalah gan aku...kalau pa yang aku minta dia x wat hehe pa lagi merajuk la aku..kesian kat my love aku...
apa2 pun aku berazam x akan sakiti hti dia lagi....

Amin mudah-madahan azam kali akan tercapai dari azam sebelum nie..


No comments:

Post a Comment